Brooklyn Brooklyn take me in, are you aware the shape I'm in? My hands they shake, my head it spins, Brooklyn Brooklyn take me in.

Hört på träningen idag:
- Hur mycket är egentligen tolv deciliter mjölk?

Min ena syrra har precis varit här. Vi åt grekisk sallad och drack rödvin. Det var väldigt fint.
Vi pratade en del om bästisar, den perfekta snedluggen och om att lära sig röka på en sten i en hästhage.

Min nya låt att panikartat spela på repeat:
The Avett Brothers - I and love and you

Har tre saker att säga er.

1.
Vi löpte biptest på träningen idag. Oförberett.
Mitt mål var att hålla på ungefär längst och det gick bra.

2.
Fick nyss en sjukt rolig bild på den nya tränaren i rosa kofta, men den fick jag visst inte lov att visa.

3.
Mon dieu, vad jag är trött.

Kommentarer

Anonym sa…
Vilken hästhage?
/ppa

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?