Och hjärtat blir alldeles varmt när världen är snäll

Igår fick jag ungefär det finaste sms jag någonsin fått.
Ska inte säga vem det var från, för det kan hända att det är hemligt, men jag ska säga vad det stod:

Hej Annika.
Jag ville bara tacka för att du ville och orkade träna oss det här året. Jag fick en bra start i skolan och började tycka om handbollen ännu mer. Jag känner att jag blivit bättre som handbollsspelare, mycket tack vare dig. Du har hela tiden kommit med bra tips och du har trott på mig som ingen annan förr.
Jag kommer verkligen att sakna dig och jag hoppas att vi ses någon gång framöver. Ser fram emot att se dig på tv också. :) Massor med varma sommarkramar.


Asså barnen! Dom är seriöst det gulligaste jag någonsin träffat!

P.S. Ppa: Brutos hästhage.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Det finns alltid något som kan bli annat än man tänkt

Hepp

Vad vet du egentligen Joakim Lamotte?